Moms på vare købt i Tyskland
Fra : Troels

Dato : 07-03-04 13:46

Hej

Jeg har en lille momsregisteret virksomhed og ønsker at handle lidt i
Tyskland og vil derfor gerne vide hvad jeg skal betale i moms når jeg
handler i Tyskland.
Er det noget med at jeg køber uden moms og så selv skal indbetale momsen
eller hvad.

Troels

Fra : Allan Lund Soerensen

Dato : 07-03-04 14:54

"Troels" <happy@nospamnypost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> handler i Tyskland.
> Er det noget med at jeg køber uden moms og så selv skal indbetale momsen

Tyskland er jo et EU-land, så hvis du oplyser dit CVR-nummer (moms-nummer)
kan sælger sende varene helt moms-frit.

Fra : Knud Berggreen

Dato : 08-03-04 23:17

On Sun, 7 Mar 2004 13:45:36 +0100, "Troels"
<happy@nospamnypost.dk> wrote:

> [...]
>handler i Tyskland.
>Er det noget med at jeg køber uden moms og så selv skal indbetale momsen

Hele dette spørgsmål har været debateret i tråden "Import af
varer fra EU" med første indlæg pr. 6/3.

/Knud
--
Berggreen Service
Software Sales & Distribution in