Lejekontrakt
Fra : Kaare Rasmussen

Dato : 02-03-04 12:52

Hej

Findes der en standardhuslejekontrakt på nettet ?

En der klart omhandler udlejer og lejers forpligtelser og rettigheder osv
osv. ?

Jeg skal leje en lejlighed ud, i hvert fald for en periode. Jeg har i
forvejen et personligt selskab; jeg går ud fra at regnskabet blot kan indgå
heri ? Er der noget specielt, jeg skal være opmærksom på ?

--
Kaare Rasmussen --Linux, spil,-- Tlf: 3816 2582
Kaki Data tshirts, merchandize Fax: 3816 2501

Fra : "> Jimmy L.

Dato : 02-03-04 14:31

"Kaare Rasmussen" <kar@kakidata.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Kaare Rasmussen --Linux, spil,-- Tlf: 3816 2582
> Kaki Data tshirts, merchandize Fax: 3816 2501

Prøv her: http://www.ejendommen.dk/Privatboligudlejning
Der er også en standard husorden.

Venlig hilsen
Jimmy