Program til fakturering??
Fra : Jesper

Dato : 01-03-04 22:20

Hej
Jeg mangler et fakturaprogram til en mindre virksomhed... evt. også en
løndel som kan udregne løn, men ikke en nødvendighed...

Hvilket program kan i anbefale??

Fra : Omeg@ Support

Dato : 01-03-04 22:32

> Jeg mangler et fakturaprogram til en mindre virksomhed... evt. også en
> løndel som kan udregne løn, men ikke en nødvendighed...
>
> Hvilket program kan i anbefale??

Ja på http://regnskabsprogrammer.homepage.dk/ har du alle muligheder for at
finde, det du søger.Der er noget for enhver pengepung.

hvad med resten af bogføringen?

mvh
Jørgen Rømming

Fra : "> Jimmy L.

Dato : 02-03-04 14:34

"Jesper" <jesper@buhl.com> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg mangler et fakturaprogram til en mindre virksomhed... evt. også en
> løndel som kan udregne løn, men ikke en nødvendighed...
>
> Hvilket program kan i anbefale??

Her er der noget ganske gratis http://www.bedreword.dk/faktura/
Jeg bruger selv den gratisversion, og det fungerer udmærket.

Venlig hilsen
Jimmy
www.jlc-handel.dk

Fra : Jesper

Dato : 03-03-04 21:51

Mange tak for hjælpen lige hvad jeg skulle bruge...

Mvhj Jesper