Outlook 2003 - ændre SV: til RE: ved besva~
Fra : Robert

Dato : 13-03-04 19:31

Når jeg anvender besvar-knappen i Outlook 2003 (DK-version) skriver den
"SV:" foran emne/subject.

Da jeg besvarer en del mails fra udlandet og i de tilfælde ændrer det
manuelt til RE:, vil jeg gerne have at Outlook istedet altid automatisk
skriver RE:

Kan dette lade sig gøre?

Robert

Fra : Jan Viegand

Dato : 14-03-04 08:41

"Robert" <no@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Da jeg besvarer en del mails fra udlandet og i de tilfælde ændrer det
> manuelt til RE:, vil jeg gerne have at Outlook istedet altid automatisk

Ja. Her er det med de engelske menutitler, da jeg har engelsk Outlook:

Tools | Options | Mail Format | International Options | Use English for
message headers on replies and forwards.

Jan

Fra : Robert

Dato : 14-03-04 10:37

> [...]
>
> Tools | Options | Mail Format | International Options | Use English for
> message headers on replies and forwards.

Perfekt

Tak for hjælpen

Robert