Fjernelse af netværksvisning.....
Fra : Bo G. Christensen

Dato : 04-03-04 14:18

Jeg har prøvet i dk.edb-programmer.ms-office..... men der er ikke nogen der
har svaret... endnu (-:

I et lukket miljø, hvor brugerne kun må se bestemte diske, ikke må kunne
køre programmer som via "kør", osv..... er det drøn iriterrende at straks
hjælp funktionerne eller "gem" / "åben" tages i brug, under Office, så er
der frit slag, omkring "vis netværksomgivelser", "FTP-Sites", "Computere i
nærheden", og så videre, under hjælp kan man endda få adgang til C: selvom
drevet er skjult )-: hvis man er rigtig ihærdig kan man endda få hjælp til
formatering af disken )-:

Nogen der har et godt bud, på hvordan disse visninger fjernes, således at
når brugeren trykker på "åben" / "gem", så kan der kun ses de drev der må
vises, og intet andet, ikke noget om ftp, skrivebord, osv....

Nogen der har et godt bud på, hvordan at hjælp gøres ufarlig ?

Best regards !

Bo

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 04-03-04 21:47

"Bo G. Christensen" <magek@greennet.gl> skrev i en meddelelse
> [...]
> vises, og intet andet, ikke noget om ftp, skrivebord, osv....
>
> Nogen der har et godt bud på, hvordan at hjælp gøres ufarlig ?

Jeg vil umiddelbart tro, at du skal spørge i en af netværksgrupperne i
stedet for.

Kurt