Dansk stavekontrol til Word 97 hjælp
Fra : Mikkel

Dato : 02-03-04 15:59

Hej!

Jeg savner en dansk stavekontrol og synonymordbog til min engelske
version af Word 97, og vil derfor blive glad hvis der er én der har en
dansk Word97-version, som vil maile de nødvendige filer til mig.
Filerne findes i biblioteket: C:\Program Files\Common Files\Microsoft
Shared\Proof\, og hedder noget i retning af mssp2da.lex og msth_da.lex

På forhånd tak,
Mikkel

Fra : Lars

Dato : 02-03-04 16:44

check din mail

mvh Larz

Fra : fozz

Dato : 25-04-04 21:54

"Lars" skrev d. 02-03-04 16:44 dette indlæg :
> check din mail
>
> mvh Larz
>
> "Mikkel" <visitme@mikkelshomepage.dk> skrev i en meddelelse

Files\Microsoft

Hej Lars.. Måske kunne du også sende dansk stavekontrol til mig? (mail
fozz<snabela>privat.dk)

http://www.kandu.dk/