eMule alternativ for Mac?
Fra : Per Andersen

Dato : 13-03-04 21:23

Jeg var lige hos eMule og fandt ud af, at de åbenbart ikke gidder
beskæftige sig med Mac. Hvad findes der for alternativer?
Hilsen
Per

Fra : mofo

Dato : 13-03-04 21:28

der er en OSX version på vej af Overnet !!!
www.overnet.com

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 15-03-04 09:50

On 2004-03-13 21:27:36 +0100, "mofo" <claus.fjerndette.@kjerkegaard.dk> said:

> der er en OSX version på vej af Overnet !!!
> www.overnet.com
>

> "Per Andersen" <peraREMOVEndersen@gmx.net> skrev i en meddelelse

Prøv at spørg google om mlMac . . .

/Daniel
--
There are no great men, only great challenges that ordinary men are
forced by circumstances to meet.

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 15-03-04 10:04