hjælp til mail /panther
Fra : Henrik Jensen

Dato : 13-03-04 13:05

Hej

Jeg har lige fået Panther og dermed Mail. Stort set er jeg tilfreds med
den, der er dog et par forhold jeg undrer mig over ift. Outlook 5 som
jeg brugte under os 9 før

1 Signaturen placeres åbenbart før eller efter citeret tekst, men
jeg vil gerne have den præcist efter det jeg har skrevet. Kan jeg det?

2 Vedhæftede filer. Outlook havde en lille folder med de
vedhæftede filers navn og størrelse. Det kunne jeg godt lide. Mail
derimod plastrer fx et billede ind midt i teksten, der hvor markøren
står. Kan den indstilles til at liste vedhæftninger?

--
Venlig hilsen
Henrik Jensen

Fra : Jonas Voss

Dato : 13-03-04 20:16

In dk.edb.mac, spam@nej.dk wrote:

> 1 Signaturen placeres åbenbart før eller efter citeret tekst, men
> jeg vil gerne have den præcist efter det jeg har skrevet. Kan jeg det?

Ikke umiddelbart tror jeg, der er de to indstillinger du nævner.

> [...]
> derimod plastrer fx et billede ind midt i teksten, der hvor markøren
> står. Kan den indstilles til at liste vedhæftninger?

Du kan, når du har indsat en vedhæftet fil, højreklikke på den og vælg
'vis som ikon' eller lignende. Jeg tror ikke den kan vise det som en
liste.

--
| Jonas @ 55.68 , 12.57 | <http://blog.verture.net/> |

BOFH-excuse: internet is needed to catch the etherbunny

Fra : Henrik Jensen

Dato : 15-03-04 07:51

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> [...]
>
> Du kan, når du har indsat en vedhæftet fil, højreklikke på den og vælg
> 'vis som ikon' eller lignende. Jeg tror ikke den kan vise det som en

Tak, det må jeg så prøve at vænne mig til.
Panther kan vist nemt blive en farlig tjener, som gør oprør og tar
magten.