Fri placering af dock'en
Fra : Peter Theglev

Dato : 12-03-04 09:46

Mener der findes et lille program, der gør det muligt at placere docken
andre steder end defaultplaceringen.

Nogen der kender det/har et link?

/Peter

Fra : Magnus Marius Rohde

Dato : 12-03-04 09:57

Peter Theglev <123@123.dk> wrote:

> Mener der findes et lille program, der gør det muligt at placere docken
> andre steder end defaultplaceringen.
>
> Nogen der kender det/har et link?

Systemindstillinger?

Magnus
--
OS X: Because making UNIX user-friendly was easier that fixing Windows

Fra : Karl Antz

Dato : 12-03-04 10:07

Magnus Marius Rohde <magnus-marius@mail.tele.dk> wrote:

> Systemindstillinger?
>

> Magnus

.... eller ctrol-klik på skillelinien mellem de to dele
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 12-03-04 10:34

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> ... eller ctrol-klik på skillelinien mellem de to dele

…eller æblemenu -> Dock

--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 12-03-04 10:41

Peter Theglev <123@123.dk> wrote:

> Mener der findes et lille program, der gør det muligt at placere docken
> andre steder end defaultplaceringen.

Æblemenu/Dock

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Peter Theglev

Dato : 12-03-04 10:56

Preben Bødker Nielsen wrote:

> Æblemenu/Dock
>
> /Preben
Jeg sku' måske lige specificere, at der fås en lille udvidelse, der kan
placere docken i toppen af skærmen og alle mulige andre steder, en de
tre defaultplaceringer ...

Det er dén, jeg efterlyser.

/Peter

=:-|

Fra : vasevej60@beskedboks~

Dato : 13-03-04 08:03

On Fri, 12 Mar 2004 09:45:36 +0100, Peter Theglev wrote
(in article <405178b0$0$89806$bc7fd3c@news.sonofon.dk>):

> Mener der findes et lille program, der gør det muligt at placere docken
> andre steder end defaultplaceringen.
>
> Nogen der kender det/har et link?
>

> /Peter

Hej Peter, Der var link til Tinkertool på Mediamac. Jeg har stor glæde af
Tinkertool, som gør det muligt at have docken foroven. Tinkertool er freeware
og nemt at finde via Google. Det udnytter i virkeligheden nogle muligheder i
OSX som Apple af uransaglige årsager ikke har reklameret med selv.....

Fra : Peter Theglev

Dato : 15-03-04 08:54

vasevej60@beskedboks.dk wrote:
> [...]
> OSX som Apple af uransaglige årsager ikke har reklameret med selv.....

Tinkertool! Yes - nu husker jeg det. Tak!

/Peter