skamros...
Fra : Morten

Dato : 09-03-04 07:29

Syns det er lidt af et særsyn at dette velestimerede linux magasin i
den grad skam roser OSX og poster derfor et url til alverden.

<http://www.linux-mag.com/2003-12/bsd_01.html>

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 09-03-04 08:26

Morten wrote:
> Syns det er lidt af et særsyn at dette velestimerede linux magasin i
> den grad skam roser OSX og poster derfor et url til alverden.
>
> <http://www.linux-mag.com/2003-12/bsd_01.html>

Synes _ikke_ det er et særsyn at OSX roses af Linux-folk. Nærmest
tværtimod. Derimod er det relativt sjældent at Windows-variationerne
bliver rost. Ikke engang for Window-brugergrænsefladen som efter manges
-- og også min -- er ringere end for eksempel Gnome.

--Martin

Fra : Morten

Dato : 09-03-04 11:42

Martin Agersted Jarl <martin@sletmigjarl.dk> wrote:

> Synes _ikke_ det er et særsyn at OSX roses af Linux-folk. Nærmest
> tværtimod.

oftets roser de at OSX er BSD basseret, men brokker sig over Aqua
brugerfladen og de funktioner de er vant til fra Gnome eller KDE.

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 09-03-04 12:49

In article <5lj0i1-9b3.ln1@G5.reippuert.dk>, Morten wrote:

> oftets roser de at OSX er BSD basseret, men brokker sig over Aqua
> brugerfladen og de funktioner de er vant til fra Gnome eller KDE.

Vi havde bare håbet at Apple ville bruge X11 som er standard grafisk
display på unix. De måtte såmænd gerne have lavet deres egen window
manager, eller desktop (advanceret window manager)

JonB