Macintosh Plus
Fra : Gustav Kristoffer Ek

Dato : 07-03-04 03:47

Hej Gruppe, har en gammel Macintosh Plus, som jeg gerne ville bruge til
en robot, som skal snakke med postbuddet og andre. Jeg mangler
imidlertid tastatur og mus til den. Skulle der monstro være en venlig
sjæl i gruppen, som har slige sager liggende?

- stoffer

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 07-03-04 19:24

Gustav Kristoffer Ek wrote:

> [...]
> imidlertid tastatur og mus til den. Skulle der monstro være en venlig
> sjæl i gruppen, som har slige sager liggende?

Jeg har flere forskellige tastastaturer (UK, DK med og uden
numerisk taster og løse numeriske tasteturer), men en mus
kan jeg desværre ikke klare.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Gustav Kristoffer Ek

Dato : 07-03-04 23:56

In article <404B68C4.205AAD0E@niels-ebbesen.net>,
Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Jeg har flere forskellige tastastaturer (UK, DK med og uden
> numerisk taster og løse numeriske tasteturer), men en mus
> kan jeg desværre ikke klare.

Et dk-tastatur ville være rigtig mam, måske kan jeg ombygge en anden mus

- stoffer

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 08-03-04 20:53

Gustav Kristoffer Ek wrote:

> Et dk-tastatur ville være rigtig mam, måske kan jeg ombygge en anden mus

Macintosh Plus har et specielt musestik, det er vist nok det
samme stik som PC'er bruger på den serielle port, og jeg har
en original Apple Peripheral Interface Guide, så vidt jeg kan
se, så er forskellen på de gamle mus og ADB-musene, at der
er en integreret kreds i ADB'erne.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen