Nogen her med BG bank?
Fra : Tom

Dato : 06-03-04 19:04

Jeg har lige fået det der plastik kort, der gør at jeg kan besøge min BG
konti med Mac.. Og det er da fint..
Problemet er blot at jeg ikke kan overføre penge fra en konto til en anden (
egne konti)
Nogen der har prøvet det med held!

Mit problem er at jeg skal skrive mit login nummer ind igen, når jeg vil
overføre, og der er ikke "plads nok" til de tal jeg gerne vil skrive..!? (
tror jeg skal skrive)

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 06-03-04 19:54

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:

> Problemet er blot at jeg ikke kan overføre penge fra en konto til en anden (
> egne konti)
> Nogen der har prøvet det med held!

Jeg har i dag overført penge fra min BG bank konto til min danske bank
konto uden problem...

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 06-03-04 23:10

Tom skrev:
> [...]
> overføre, og der er ikke "plads nok" til de tal jeg gerne vil skrive..!? (

Tom, når du skal overføre så skal du trykke on på kortet skrive din
pinkode derefter skriver du den kontrolkode som står lige over feltet
hvor du skal skrive koden og derefter trykke på on igen. kortet
genererer nu en 6 cifret kode og den er der bedre plads til...

--
See yea.....
Henry Lerche Madsen

Grønlands Radio - Det man hører er en sæl

Fra : Tom

Dato : 07-03-04 13:05

On 06/03/04 23:10, in article 404a4c53$0$1667$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
"Henry Lerche Madsen" <lercheSKRIDSPAM@aarstidenSKRIDSPAM.dk> wrote:

> [...]
> hvor du skal skrive koden og derefter trykke på on igen. kortet
> genererer nu en 6 cifret kode og den er der bedre plads til...

Det ser ud til at de lige har glemt at nævne det I BGs materiele..
Tak for hjælpen..