Hvordan får jeg agp på mit NvidaTNT agp ko~
Fra : SPORTCORP.

Dato : 25-04-01 22:04

hvordan får jeg dette kort til at køre agp mode. den siger at den er på
installerte på pci men det er på agp porten.
og jeg har installeret driver til det.

Fra : rubino

Dato : 25-04-01 22:18

Du skal ind i BIOS og Enable AGP, dernæst skal du højest sansynlig
installere AGP drivere til dit bundkort afhængig af hvilket Chipset der
sidder på dit bndkort

Hilsen

Rubino

Fra : SPORTCORP.

Dato : 25-04-01 22:36

jeg har installeret chipset driver og slået agp mode til i BIOS.

det er lidt mærkeligt for da mit gamle matrox g200 var i virkede det. med
agp.

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 25-04-01 23:31

Du kører sikkert agp - hvilkert program siger du kører pci?

Mvh. Henrik

Fra : SPORTCORP.

Dato : 25-04-01 23:39

i enhedshåndtering under skærmkort.

Fra : SPORTCORP.

Dato : 25-04-01 22:27

jeg skal måske lige komme med nogle flere oplysninger

Nvida TNT2 PRO version 2.0517.0300

Biostar M7VKB (VIA)
AMD 800 Athlon
128mb 133 sdram
SBlive

håber at der er en der kan hjælpe.

ps. hvilhen driver er bedst til dette kort.

Morten Roslev

Fra : Lars Jacobsen

Dato : 26-04-01 18:14

Var det ikke noget om at netop nogle VIA-chipsets på K7V &
K7M-generationerne of motherboards ikke kunne acceptere AGP-porten pga, et
eller andet med CPU-to-AGP bridge der blev detekteret forkert? Synes jeg så
noget i NG´en og på www.tomshardware.com + i boardet på www.k7v.com

Måske kan det hjælpe dig, der findes vist en patch der tvinger Windows til
at erkender AGP-tilslutningen

Lars