Software søges
Fra : 7182 - Bredsten - DK

Dato : 11-03-04 01:35

Hej med Jer.
Jeg ved ikke om jeg er kommet i den rigtige gruppe.
Men så giv mig en skideballe så skal jeg nok fjerne mig igen.
Ser du !.
Jeg mangler et lille stykke software som skal gøre følgende :
Når man trykker på et icon feks. på min hjemmeside skal den gå til en
bestemt TELNET PORT IP adresse og en bestemt PORT :
Feks. IP xx.xxx.xxx.xxx PORT xxxx
Hvor finder jeg et sådanne stykke software,
jeg ved for lidt omkring dette !.
Med venlig hilsen K. Pedersen.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 11-03-04 02:01

"7182 - Bredsten - DK" <skovl@spade.dk> skrev

> [...]
> bestemt TELNET PORT IP adresse og en bestemt PORT :
> Feks. IP xx.xxx.xxx.xxx PORT xxxx
> Hvor finder jeg et sådanne stykke software,

Og hvad har det med webdesign eller html at gøre? Ja, du har ret, du er gået
helt forkert i byen.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 11-03-04 10:42

Erik Ginnerskov skrev:

> Og hvad har det med webdesign eller html at gøre?

Hvis meningen er at lave et telnet-link, er han da i den rigtige
gruppe.

Det kan laves som her:

Telnet er protokollen, servernavn.invalid er navnet på serveren
(det kan også fint være et ip-nummer) og 80 er portnummeret.

Det er op til browseren at beslutte sig for hvordan linket skal
håndteres - i Windows 2000 (og formentlig flere andre nyere
windowsudgaver) åbnes systemets telnet-klient.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 11-03-04 10:25

Således skrev "7182 - Bredsten - DK" <skovl@spade.dk> i
dk.edb.internet.webdesign.html Thu, 11 Mar 2004 01:34:30 +0100:

Knud
--
"...but..but..the lurkers supports me in email..."