css-validering?
Fra : Froggy

Dato : 09-03-04 18:30

Hvorfor får jeg følgende fejlmeldinger ved css-validering af:
"http://home.no/sjov/test/soundcar.css"

Line: 0 Context : h1
Property font-weigth doesn't exist : 300

Line: 0 Context : p
Property font-weigth doesn't exist : 500

-når jeg har fulgt anvisningerne på h.h.v.
http://www.hjemmesideskolen.dk/html/css2.asp
og
http://www.html.dk/tutorials/css/lektion4.asp

Froggy

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-03-04 18:40

"Froggy" <froggy@ofir-no2spam.dk> skrev :

>Hvorfor får jeg følgende fejlmeldinger ved css-validering af:
>"http://home.no/sjov/test/soundcar.css"
>
>Line: 0 Context : h1
>Property font-weigth doesn't exist : 300

Fordi det hedder font-weight
--
Knud

Fra : Froggy

Dato : 09-03-04 19:17

> Fordi det hedder font-weight
> --
> Knud

DOOOOOHHHHH ! ! !

hmmm, en af ulemperne ved håndkodning...

Tak for hjælpen, jeg skal vist ha' pudset brillerne...

Froggy

Fra : Bear

Dato : 01-04-04 18:53

Froggy wrote:

> [...]
>
> Line: 0 Context : p
> Property font-weigth doesn't exist : 500
>
> -når jeg har fulgt anvisningerne på h.h.v.

det er svært at sige !

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 01-04-04 20:55

Bear skrev:

> det er svært at sige !

Næ - det er fordi egenskaben staves font-weight (som Knud Gert
Ellentoft også svarede for en lille måned siden).

Hvorfor svarer du på en så gammel tråd?
--
Jens Gyldenkærne Clausen