Drop-down menu og frames?
Fra : Stoffer

Dato : 07-03-04 11:22

Jeg har et lille problem med en side jeg er ved at kode. Jeg har
lavet et lille java script som laver en drop-down menu i toppen
af skærmen. Jeg vil imidlertid meget gerne kunne scrolle ned af
siden, uden at menuen "scroller med". Hvis jeg deler siden op i 2
frames (rows) og placerer menuen i den øverste, kommer menuen
frem under den nederste frame når man kører musen over... Menuen
har forholdsvis mange punkter, så jeg kan ikke bare lave "plads"
i den øverste frame til menuens punkter... Nogen konstruktive
forslag? På forhånd tak... MVH Christoffer

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Per Rasmussen

Dato : 07-03-04 11:27

Stoffer wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> i den øverste frame til menuens punkter... Nogen konstruktive
> forslag? På forhånd tak... MVH Christoffer

Den forstår jeg ikke helt, kom med et link..

PerR

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-03-04 18:17

Stoffer <stoffer@detder.dk> skrev :

> [...]
>lavet et lille java script som laver en drop-down menu i toppen
>af skærmen. Jeg vil imidlertid meget gerne kunne scrolle ned af

Man bruger position: fixed til det.

Desværre understøtter IE det ikke, en søgning på gogle giver
flere løsningsforslag, så det virker i alle browsere.

http://www.google.dk/search?q=position%3Afixed%2BIE&ie
--
Knud