Link et bogmærke til et menupunkt
Fra : Ole Nielsen

Dato : 05-03-04 21:38

Kan man linke fra en menulinie til et bogmærke i en anden
side
Jeg har prøvet <a href="svar/generelt.htm-#test1" Target="_blank">
test1</a><br>
desuden med skråstreg mellemrum komma og simmikolon
/ole

Fra : Mads Kristensen

Dato : 05-03-04 21:57

> [...]
> test1</a><br>
> desuden med skråstreg mellemrum komma og simmikolon

Prøv uden noget imellem, f.eks. <a
href="min_anden_side.htm#bogmaerke">Link</a>

// Mads
---
Tøm dit barskab på http://drinksdatabasen.dk

Fra : Ole Nielsen