afspil musik så brugeren kan slukke og tæn~
Fra : simon moore højer

Dato : 03-03-04 12:53

Hej
Har set et sted en gang hvor webmasteren havde lagt noget af sit
eget musikm ud på hjemmesiden så man kunne høre det. Det lignede
nærmest en miniudgave af MediaPlayer, med en stop, play, volume
og pause knap. Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg
laver noget lignende....På forhånd mange tak for jeres hjælp..

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 05-03-04 15:06

simon moore højer skrev:
> [...]
> eget musikm ud på hjemmesiden så man kunne høre det. Det lignede
> nærmest en miniudgave af MediaPlayer, med en stop, play, volume

Hvor har du set det - hvis du ikke kan se hvordan det er lavet i koden,
kan det være vi kan, men umiddelbart må jeg indrømme at jeg kun kender
java-applets eller flash-film som kan klare ovenstående

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 05-03-04 15:56

On Wed, 3 Mar 2004 11:52:36 +0000 (UTC), simon moore højer
<jesusismyking@ofir.dk> wrote:

> [...]
> og pause knap. Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg
> laver noget lignende....På forhånd mange tak for jeres hjælp..

Følgende eksempel giver det ønskede, men det virker kun i IE og det kræver
selvfølgelig, at du har mediaplayer installeret.

<embed src="fil.mp3" autostart="false" loop="true"
style="width:100px;height100px;"></embed>

--
Ryan Kristensen

Fra : simon moore højer

Dato : 07-03-04 00:07

> <embed src="fil.mp3" autostart="false" loop="true"
> style="width:100px;height100px;"></embed>

TAK

Fra : The Mike

Dato : 07-03-04 10:06

On Fri, 05 Mar 2004 15:56:09 +0100, Ryan Kristensen
<ryankristensen@hotmail.invalid> wrote:

>On Wed, 3 Mar 2004 11:52:36 +0000 (UTC), simon moore højer
><jesusismyking@ofir.dk> wrote:
>

><embed src="fil.mp3" autostart="false" loop="true"
>style="width:100px;height100px;"></embed>
og hvordan vil det så forgå hvis jeg ønske at folk selv vælger
musikken, altså noget ala en drop down liste med musik ?