Nyheds Ticker
Fra : Berit Nielsen

Dato : 01-03-04 17:06

Hejsa.
Jeg har bestemt mig til at ville have en nyheds ticker på min side,
med nyheder inden for det emne min webside nu berører.
Jeg fandt så et udemærket redskab til at lave denne, og den virkede perfekt
igår.
DHTML News Ticker Wizard hedder det og er hentet fra denne side
http://www.scriptocean.com
Men her til morgen virkede den ikke længere ??
Uvist hvorfor..
Derfor vil jeg høre om der er andre der har en ide, eller ved hvordan jeg
evt selv laver en sådanne ??

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-03-04 17:52

"Berit Nielsen" <anonym-afsender@post.dk> skrev :

>Men her til morgen virkede den ikke længere ??
>Uvist hvorfor..
>Derfor vil jeg høre om der er andre der har en ide,

Næh, er ikke synsk.

Kom med et link til din side.
--
Knud

Fra : Berit Nielsen

Dato : 01-03-04 18:03

> Næh, er ikke synsk.
>
> Kom med et link til din side.
> --
> Knud

Du har så ganske ret Knud..
sorry... *S*

Her er linket.. http://www.ox-arabere.dk

Hilsen Berit, Århus

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 01-03-04 22:47

Berit Nielsen skrev:

> Her er linket.. http://www.ox-arabere.dk

Mozillas javascriptkonsol viser følgende fejlmeddelelse:

Error: missing ; before statement
Source File: http://www.ox-arabere.dk/nyheder_ticker.js
Line: 3, Column: 121
Source Code:
gende hingsteshow ";text[4] = "Er Danmark mon repræsenteret ved VM
04";text[5] = "World Championship Ride and Tie, 2004 "text[6] =
"bla bla bla"

Med andre ord - du har glemt et semikolon (muligvis flere).

Dit script ville i øvrigt være væsentligt lettere at læse hvis du
brugte linjeskift mellem dine linjer.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Berit Nielsen

Dato : 02-03-04 13:23

Så fik jeg den til at virke.
Et par ekstra tegn her og der, var årsagen..
Tak for hjælpen.

Hilsen Berit Nielsen
http://www.ox-arabere.dk