Bauhaus !!!
Fra : Keld & Dorthe

Dato : 14-03-04 17:16

Er der nogen af jer, som ved hvor i Tyskland, vi kan finde Bauhaus???

Og et Link til deres tyske side.

Hilsen Dorthe

Fra : Anette

Dato : 14-03-04 17:19

Keld & Dorthe <bang17@tdcadsl.dk> wrote:
> Er der nogen af jer, som ved hvor i Tyskland, vi kan finde Bauhaus???
>
> Og et Link til deres tyske side.

S'go

http://www.bauhaus-ag.de/?cat=53&bra=34

mvh
Anette

Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 14-03-04 17:27

> Er der nogen af jer, som ved hvor i Tyskland, vi kan finde Bauhaus???
>
> Og et Link til deres tyske side.
>
> Hilsen Dorthe

Een der har set "Rabatten" :D

http://www.bauhaus-ag.de/?cat=4

Skriv Flensburg ved "Stadt" og der kommer et fint kort frem.

Mvh
Carsten

Fra : Preben Andersen

Dato : 14-03-04 17:29

"Keld & Dorthe" <bang17@tdcadsl.dk> wrote in message
> Er der nogen af jer, som ved hvor i Tyskland, vi kan finde Bauhaus???
>
> Og et Link til deres tyske side.

Her:
http://www.bauhaus-ag.de/

mvh
Preben

Fra : Keld & Dorthe

Dato : 14-03-04 20:06

Hejsa..

Tusind tak for hjælpen
Nej jeg så nu ikke Rabatten, men det gjorde min svigerinde, så jeg skulle da
lige lure om det kunne betale sig at køre derned efter noget laminat gulv.

Hilsen Dorthe

Fra : Aksel

Dato : 14-03-04 21:26

"Keld & Dorthe" <bang17@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen af jer, som ved hvor i Tyskland, vi kan finde Bauhaus???
>
> Og et Link til deres tyske side.
>
> Hilsen Dorthe

http://www.bauhaus-ag.de/

I Flensborg ligger forretningen lige ved siden af FördePark, der er to dele,
en med el og en med andre byggematerialer.

På hjemmesiden kan du bestille deres katalog, de sender det til Danmark.

I samme del af Flensborg ligger der flere andre byggemarkeder,

http://www.maxbahr.de/

http://www.praktiker.de/

Hilsen Aksel