den nye luther film
Fra : Ukendt

Dato : 14-03-04 08:19

er der nogen der ved noget om den nye lutherfilm? jeg ved den har haft
premiere i tyskland, men i danamrk har jeg ikke hørt noget om den

Ole

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 14-03-04 16:30

Ole Madsen wrote:
> er der nogen der ved noget om den nye lutherfilm? jeg ved den har haft
> premiere i tyskland, men i danamrk har jeg ikke hørt noget om den

Jeg går også selv og venter den med spænding, men desværre er der vist tvivl
om de overhovedet kommer til landet, da eet eller andet kvaj vist har
besluttet med sig at den er for "snæver" (uinteressant for et bredere
publikum) til at det overhovedet kan betale sig at distribuere den til
danske biografer. Det virker immervæk utroligt, hvis den ikke engang vises
eet eneste sted i København, hvor man ellers har filmkultur nok til at vise
VIRKELIGT snævre film, som kun en håndfuld mennesker nogensinde har hørt
om...

Det er virkeligt ærgeligt - og dybt mærkeligt - at vi som overvejende
Luthersk-evangelisk land således unddrages denne spændende film. Så vidt jeg
kan forstå bliver man nødt til at købe den på VHS eller DVD, eventuelt fra
udlandet. Her skal man være opmærksom på at den både fås i engelsk og
eftersynkroniseret tysk version...

Se i øvrigt hjemmesiden http://lutherthemovie.com/ for yderligere sparsom
information.

Anders Peter Johnsen

Fra : E K.

Dato : 15-03-04 19:54

På Sun, 14 Mar 2004 16:29:55 +0100, skrev Anders Peter Johnsen
<anderspj@REMOVETHISwebspeed.dk>:

> [...]
> fra
> udlandet. Her skal man være opmærksom på at den både fås i engelsk og

Da får dere ta fergen over til Norge for å se den. Den er besluttet satt
op her. Når vet jeg ikke.

E.K.

--
Sender med M2, Operas revolusjonerende e-postprogram: http://www.opera.com/

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 15-03-04 20:01

E K. wrote:

> Da får dere ta fergen over til Norge for å se den. Den er besluttet
> satt op her. Når vet jeg ikke.

Okay!

Tak for oplysningen!

Jeg håber dog alligevel at den kommer til Danmark, da jeg desværre ikke lige
har råd til en billet til Oslofærgen....

Anders Peter Johnsen

Fra : E K.

Dato : 15-03-04 20:23

På Mon, 15 Mar 2004 20:01:00 +0100, skrev Anders Peter Johnsen
> [...]

> lige
> har råd til en billet til Oslofærgen....

Hva med Hirtshals - Kristiansand eller Frederikshavn - Larvik? Ofte tilbud
på de turene. Men håper nå dere får den satt opp i Danmark.

E.K.

--
Sender med M2, Operas revolusjonerende e-postprogram: http://www.opera.com/