Andet multimedie
bentjuul 3670
Sjove billeder
Fra : Angst & Bange

Dato : 13-03-04 22:12

Hej i gruppen

Jeg efterlyser et program hvor man kan lægge et foto ind af sig selv, hvor
man derefter kan give sig selv en anden frisure, anden hårfarve, anden farve
øjne, osv. er der en som kan hjælpe mig med det???

Dennis

Fra : Morten Lind

Dato : 13-03-04 22:31

Angst & Bange <dk.34@Fjern.ofir.dk> wrote:

> [...]
> man derefter kan give sig selv en anden frisure, anden hårfarve, anden farve
> øjne, osv. er der en som kan hjælpe mig med det???

Morph - Kais power
Tools....??????......PhotoShop......??????.......VesterKopi?????.....
M.

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 14-03-04 00:43

"Angst & Bange" skrev:
> Jeg efterlyser et program hvor man kan lægge
> et foto ind af sig selv, hvor man derefter kan
> give sig selv en anden frisure, anden hårfarve,
> anden farve øjne, osv. er der en som kan
> hjælpe mig med det???

Der findes faktisk et program som er lavet præcis til det. Jeg har set det
stå på hylderne hos de fleste velassorterede software forhandlere.

Her er deres hjemmeside: http://www.virtualmakeover.com

--
Mvh, Lars

Seneste nyt om DVD optagere: www.recordere.dk/nyheder

Fra : Angst & Bange

Dato : 14-03-04 10:17

Hej Morten

Jeg forstår desværre ikke dit svar???
Hvad mener du med:
Tools....??????......PhotoShop......??????.......VesterKopi?????.....
Er det de programmer som har det eller???

Dennis

Fra : Morten Lind

Dato : 14-03-04 10:45

> [...]

> Tools....??????......PhotoShop......??????.......VesterKopi?????.....
> Er det de programmer som har det eller???

Jamen der var engang noget, der hed/hedder Kais power tools eller power
go, eller noget i den retning - eller photosoup?.....og der var et
program, der hed Morp.........de kunne lave en masse
underligheder........og det kan PhotoShop jo også
M.

Fra : G.T.A

Dato : 15-03-04 10:33

Angst & Bange wrote:

> [...]
> man derefter kan give sig selv en anden frisure, anden hårfarve, anden farve
> øjne, osv. er der en som kan hjælpe mig med det???

Adobe Photoshop kan jo det hele, Spørgsmålet er om du har kendskab nok til at
kunne finde ud af det. Der er nemlig ingen grænser i Photoshop..

Men..
Der findes et program der hedder Kai´s Power Goo, som også kan lave en masse
løjer.
Det er meget mere brugervenligt for dem der ik ved meget til brugen af
photoshop.

G.T.A