Ny vurdering fra kreditforeningen.
Fra : Ole Frederiksen

Dato : 13-03-04 18:45

Jeg skal når min ombygning er slut her en gang til sommer have vurderet
huset på ny i kreditforeningen. Alt efter hvor meget det kan give, så satser
jeg på at omlægge mit nuværende lån samt låne til indfrielse af bil og
boliglån samt min byggekredit fra frohjektet.

Men hvad nu med den offenlige ejendomsvurdering?
Huset har en offenlig vurdering på 490.000 kr. Indberetter kreditforeningen
deres vurdering til det offenlige, så jeg lige pludselig skal betale
ejendomsskat af måske 8-900.000?

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : anders majland

Dato : 13-03-04 21:42

> Huset har en offenlig vurdering på 490.000 kr. Indberetter
> kreditforeningen deres vurdering til det offenlige, så jeg lige
> pludselig skal betale ejendomsskat af måske 8-900.000?

Har du gået byggetilladelse til din ombygning.
Hvis ikke er du så 100% sikker på at det ikke kræves ?

Når du færdigmelder dit byggeri så laver de en ny beregning af
ejendomsvurderingen. Det kan de gøre fra skrivebordet men har også lov
til at komme på besøg ....

Vi købte i 2002 hus for 800kkr og ejendomsvurderingen ligger fortsast på
520kkr, men når vi engang bliver færdig med førstesalen kan det ikke
undgås at den stiger.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid