Tilbage igen :-)
Fra : Jacob Bjørn

Dato : 25-04-01 19:42

Hej NG.....

Ved ikke om I kan huske mig, men de sidste par måneder har jeg vandret rundt
i diverse NG'er, og hygget mig.....men nu er jeg tilbage igen...og er ikke
jomfru mere.......ved ikke om I kan huske det, men vi har da haft den debat
oppe og vende om, hvordan den første gang skulle være......jeg kan da godt
fortælle om den, hvis I vil høre om det?

Mvh Jacob

Fra : FreYa

Dato : 28-04-01 14:42

Ja, det vil vi da gerne.
--
Freya

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 28-04-01 18:11

> Ja, det vil vi da gerne.
> --
> Freya

Okey....synes godt nok det tog lang tid før nogen svarede......kan I ikke
huske mig??

Mvh Jacob

Fra : FreYa

Dato : 29-04-01 05:46

Sat, 28 Apr 2001 19:10:59 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev "Jacob
Bjørn" <redtwo@vip.cybercity.dk>:

>Okey....synes godt nok det tog lang tid før nogen svarede.....kan I ikke
>huske mig??

Jow jow, du har skrevet om kæreste- og potensproblemer, om dss-fester,
og er lige fyldt...bob-bob-bob...19 år her i Marts, kan det passe?

;)
Freya

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 29-04-01 19:56

> Jow jow, du har skrevet om kæreste- og potensproblemer, om dss-fester,
> og er lige fyldt...bob-bob-bob...19 år her i Marts, kan det passe?

Jamen....ja...det er ko-rekt

Mvh Jacob

Fra : René Hjorth

Dato : 28-04-01 21:48

Wed, 25 Apr 2001 20:41:31 +0200 skrev "Jacob Bjørn"
<redtwo@vip.cybercity.dk>

Hej Jacob Bjørn,

>Ved ikke om I kan huske mig, men de sidste par måneder har jeg vandret rundt
>i diverse NG'er, og hygget mig.....men nu er jeg tilbage igen...og er ikke
>jomfru mere.......

Velkommen tilbage!

Var det godt at "miste" sin jomfruelighed?

Skriv noget mere

Mvh,
René

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 28-04-01 22:06

> Velkommen tilbage!

Jotak Du kan altså godt huske mig?

> Var det godt at "miste" sin jomfruelighed?

Hæ...jow deeeet....er du så færdig sex er fedt!!!

Mvh Jacob

Fra : René Hjorth

Dato : 29-04-01 20:43

Sat, 28 Apr 2001 23:06:06 +0200 skrev "Jacob Bjørn"
<redtwo@vip.cybercity.dk>

Hej Jacob,

>Jotak Du kan altså godt huske mig?

Sådan nogenlunde... En reference til et billede ville klart hjælpe...

>Hæ...jow deeeet....er du så færdig sex er fedt!!!

Det er monster-godt!

OG så vil du en dag finde et mennesker som du elsker overalt på jorden,
og konstatere at sex med det menneske er langt bedre!

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 29-04-01 21:09

> Sådan nogenlunde... En reference til et billede ville klart hjælpe...

Mener ikke der er nogen herinde der egentlig har set et billede af mig...

> Det er monster-godt!
>
> OG så vil du en dag finde et mennesker som du elsker overalt på jorden,
> og konstatere at sex med det menneske er langt bedre!

Ja...det håber jeg da også at finde engang

Mvh Jacob

Fra : Gergen

Dato : 28-04-01 22:14

Jacob Bjørn <redtwo@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9c75p3$2e07$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> oppe og vende om, hvordan den første gang skulle være......jeg kan da godt
> fortælle om den, hvis I vil høre om det?

Undskyld, men jeg er lidt nysgerrig. Hvor gammel var du på debutten?

--
Christian
-----

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 28-04-01 23:12

> Undskyld, men jeg er lidt nysgerrig. Hvor gammel var du på debutten?

Jeg var 18....det var 1 uge før min 19-års fødselsdag

Mvh Jacob

Fra : Anonymous Coward

Dato : 28-04-01 23:15

"Jacob Bjørn" <redtwo@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Jeg var 18....det var 1 uge før min 19-års fødselsdag

Heldige asen. Tillykke.

--
Anonymous Coward
Exploiting the anonymity provided by the internet

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 28-04-01 23:28

> Heldige asen. Tillykke.

Tak tak