Call of Duty hva skal jeg
Fra : ismanden

Dato : 12-03-04 23:19

Jeg er kørt fast

Jeg er i en bygning og skal tage et gevær på 2
og pløgge en tank den har geværet har jeg fundet men det er
på den forkerte side af huset og jeg kan ikke flytte det når jeg trykker
F ligger jeg mig bare ned!
hva gør jeg galt

hvis i ikke er helt med er det missionen efter man har gået i kloakere!
skal løbe over en sne mark og ind i et 4 etagers hus

Fra : Kim Høegh-Guldberg

Dato : 12-03-04 23:48

for at finde det andet gevær skal du enten en etage op eller en etage ned.
Det er ikke meningen at du skal tage det med dig. Kampvognene kommer til
dig!! De kommer på hver sin side af huset, så du skal løbe lidt frem og
tilbage, samtidig med at der kommer tyske soldater ind i huset som så også
skal skydes

Kim

Fra : Kasper Larsen

Dato : 13-03-04 00:14

> [...]
>
> hvis i ikke er helt med er det missionen efter man har gået i kloakere!
> skal løbe over en sne mark og ind i et 4 etagers hus

Hvis du vil søge efter svaret hedder 'banen' Pavlovs hus, og det er en af de
sværeste i spillet

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-04 20:57

> [...]
>
> hvis i ikke er helt med er det missionen efter man har gået i kloakere!
> skal løbe over en sne mark og ind i et 4 etagers hus

De bane tog mig bare SÅ fucking lang tid at få overstået! :)

Som Kim skrev, så skal du frem og tilbage mellem de forskellige sale, og
nappe
de maskingevær der passer til hvor den pågældende tank kommer fra.

Mit problem var dog ikke tanks, men alle de preusere der blev ved med at
store bygningen, så jeg sørgede for at stille mig et godt sikkert sted, og
gemme
jævnligt...

Lars B

Fra : Kasper Larsen

Dato : 13-03-04 21:03

"Lars Jensen" <lars [snabela] zulfo [punktum] dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> store bygningen, så jeg sørgede for at stille mig et godt sikkert sted, og

Det er vist også den eneste måde at fuldføre den bane på. Så vidt jeg husker
plejer jeg at sidde på hug neden for stentrappen mellem anden og tredie sal
og nakker hver eneste kraut een af gangen. Jeg har prøvet en del andre
steder, men problemet er at man bliver nødt til at finde et sted inde i
midten af bygningen ellers blæser en af Mark IV eller Tiger'en bare hul i
bygningen lige der hvor man gemmer sig.