Blood Simple kl. 22.40 på DR1 - Coen
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 12-03-04 21:37

Hej!

Jeg så lige der kommer Blood Simple på DR1 kl. 22.40.

Det er Coen-brødrene der har instrueret og iflg. IMDB skulle den være værd at
se.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 12-03-04 21:46

Hej!

Det er på TV2 det foregår - sorry!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Taba

Dato : 12-03-04 22:47

Tak for tippet!

/Taba

Fra : Morten DH

Dato : 13-03-04 12:48

Nogen der ved hvornår den genudsendes? Missede den desværre

Fra : Jesper

Dato : 13-03-04 17:03

Morten DH <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote:

> Nogen der ved hvornår den genudsendes? Missede den desværre

Køb den på DVD, US udgaven i 16/9 Letterbox koster 129 basøre i
Laserdiskens Movie World incl forsendelse!
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Jakob Madsen

Dato : 13-03-04 17:29

> Køb den på DVD, US udgaven i 16/9 Letterbox koster 129 basøre i
> Laserdiskens Movie World incl forsendelse!

99,95 hos Axel: http://www.axelmusic.dk/productDetails/025192142529

Den kan varmt anbefales!

/Jakob

Fra : Morten DH

Dato : 15-03-04 11:22

"Jesper" <pletfjerner@kaffefilter.invalid> skrev i en meddelelse
> Køb den på DVD, US udgaven i 16/9 Letterbox koster 129 basøre i
> Laserdiskens Movie World incl forsendelse!

Den står på min "måske" liste; men hvis jeg nu lige kunne se den "gratis" i
TV kunne jeg jo lige vurdere den første - køber allerede alt for mange
dvd'er

Desuden plejer TV2/TV2 Zulu jo også at vise de samme film mere end en
gang...

Fra : Jesper

Dato : 15-03-04 20:25

> [...]

> dvd'er
>
> Desuden plejer TV2/TV2 Zulu jo også at vise de samme film mere end en

Det er en utrolig flot film, Zulu kan ikke sende den i ligeså flot
kvalitet som DVD og du kan slå underteksterne fra på DVD, stor fordel!
global village idiots. - Paul Ginsparg.