Andet multimedie
bentjuul 3670
3D program...?
Fra : Ulrik Chr.

Dato : 12-03-04 01:07

Hej.

Nogen der kan hjælpe mig?

På min tidligere uddannelsessted arbejdede vi med et 3D program, som man
kaldte 3D Max's afløser.

Det hed vist noget i retning af Mayer eller sådan noget.

Nogen der kender det helt korrekte navn på programmet og en hjemmeside til
producenten (programmet) ?

Har forsøgt at finde det via Google, men staver sikkert ikke navnet korrekt

--
Ulrik Chr.

Mail: nettet@uacxx.dk Homepage: www.uac.dk
Fjern xx efter uac ved svar via mail.

Fra : Søren Blom

Dato : 12-03-04 01:29

"Ulrik Chr." <nettet@uacxx.dk> skrev
> Det hed vist noget i retning af Mayer eller sådan noget.
>
> Nogen der kender det helt korrekte navn på programmet og en hjemmeside til
> producenten (programmet) ?

Programmet hedder Maya, hvis du søger du på Maya 3D så skal du nok få hits
til at finde info om programmet.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 12-03-04 01:47

> Programmet hedder Maya,

Jep, det var det navnet var

> hvis du søger du på Maya 3D så skal du nok få
> hits til at finde info om programmet.

http://www.alias.com

Takker for hjælpen.