Dialogbox so returnerer en int?
Fra : Guster D

Dato : 07-12-00 12:41

Hej!
Jeg skal lave en dialog boks, hvor man skal taste et tal ind (int), så den
returnere en integer. men jeg kan kun finde en som returnere en String. Kan
dette ikke lade sig gøre?
Jeg har prøvet at lave denne string om til en integer VHA. getInteger(navn,
null) men dette kan jeg ikke få til at virke.

Er der en som kan hjælpe mig?

MVH
Christian Dahm

\!/
(@ @)
----------------------------oOO-(_)-OOo----------------------------
Christian Rosenberg Dahm
Hadsundvej 85
9000 Aalborg
tlf: 98109108 / 28402264
dahm@aalborguniversitet.com

http://www.christiandahm.com
http://www.aalborguniversitet.com

Fra : Leon Jessen

Dato : 07-12-00 12:50

Se på min homepage (står i signaturen) under

Aflevering 5, uge 42 - Rekursive metoder, opgave 62

DialogReader.java burde løse dit problem

Glædelig Jul *<|

Med venlig hilsen
Stud. Scient.
Leon I. Jessen
Søhøjen 60
st. lejl. 11
8381 Tilst
phone: +45 86248505
mobile: +45 24238505
E-mail: Leon_Jessen@mail1.stofanet.dk
Homepage: http://home1.stofanet.dk/Leon.I.Jessen

Guster D <mfdahm@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:vHKX5.2676$72.43584@twister.sunsite.auc.dk...

Fra : Thomas Sejr Jensen

Dato : 07-12-00 16:15

Du kan konvertere en String til int vha. Integer.valueOf()

Fra : Oso

Dato : 07-12-00 16:18

> [...]
> Jeg har prøvet at lave denne string om til en integer VHA.
getInteger(navn,
> null) men dette kan jeg ikke få til at virke.

kig på Integer.pareInt()

String et_tal ="10" ;
int tal = Integer.parseInt(et_tal) ;

Oso