Fra : Melanie

Dato : 11-03-04 23:54

From: "Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk>
Subject: Video til hjemmetræning
Date: Thursday, March 11, 2004 23:07

Hejsa.

Ja I kender vel alle disse rædselsfulde Charlotte Bircow og Jane Fonda
videoer som man kan bruge hjemme, men findes der ikke nogen som er ligeså
effektive og som er til at holde ud at høre på??....især kunne jeg godt
tænke mig noget hvor der indgår en stepbænk og som virkelig giver sved på
panden og som er fedtforbrændende.

Mvh Helle

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Der er en i Netto pt. der hedder stram op! Den er med Gitte Snell eller hvad
hun nu hedder. Den er faktisk ret ok. Kostede kun 69,- på dvd.

Held og lykke

Mvh Melanie