Navnenoteret
Fra : Jakob Johannessen

Dato : 11-03-04 23:13

Når man køber aktier bliver man så automatisk navnenoteret eller skal man
gøre noget for at blive det?

Fra : Morten Højgaard Roth

Dato : 11-03-04 23:15

Jakob Johannessen skrev:

> Når man køber aktier bliver man så automatisk navnenoteret eller skal
> man gøre noget for at blive det?

Jeg bliver det i hvert fald automatisk, når jeg køber gennem Danske Bank.

Vh

Morten

Fra : Jakob Johannessen

Dato : 13-03-04 23:03

> Jeg bliver det i hvert fald automatisk, når jeg køber gennem Danske Bank.

OK, jeg køber godt nok gennem stocknet, men mon ikke også at jeg så
bliver...

Fra : Brian Icedor Peterse~

Dato : 14-03-04 12:35

Bank.

> OK, jeg køber godt nok gennem stocknet, men mon ikke også at jeg så
> bliver...

man bliver ikke automatisk navnenoteret, med mindre man har bedt om dette,
eller skrevet under på dette. Almindelig kotyme i Danske Bank er at deres
depotaftaler automatisk tilbyder navnenotering, da dette oftest stiller
kunden bedre mhp gneralforsamling, aktionærmøder og meddelelser fra
selskabet.

mvh
Brian