Spamfighter spørgsmål
Fra : Martin

Dato : 11-03-04 23:20

Hej Gruppe

Efter en flytning og en omformattering af den kære computer installerede jeg
spamfighter, da det er det program jeg hidtil har været mest tilfreds med -
lige indtil i dag.

Jeg downloade den nyeste version fra deres hjemmeside, og installationen gik
fint lige indtil jeg åbende outlook. 2 sekunder efter at outlook var klar
åbnede der ikke 1 eller 2 men 3 sider i Iexplorer på siden
www.spamfighter.com - jeg lukkede selvfølgelig outlook fordi jeg tænkte at
det kunne være at det kun var første gang efter installation, men da jeg
åbnede outlook igen efter en genstart åbnedes frisk 3 nye sider pegende på
www. osv. osv. ...

Mit spørgsmål er så er der andre der har oplevet det samme (jeg har aldrig
selv været udsat for det før) eller har jeg bare været uheldig. Jeg håber
jeg har været uheldig for jeg synes det er en skræmmende udvikling hvis
antispam programmer skal til at spamme deres egne "kunder".

--
<><><><><><><><><><><><><><>
Med Venlig Hilsen

Fra : Lars Clement

Dato : 17-03-04 11:24

Bruger selv spamfighter med stor succes. Efter prøvetidens udløb, hvirkede
det ikke mere. Så betalte jeg de 100 kr. og vupti kører det igen. Din
problemstilling kan jeg ikke genkende, udover enkelte udfald

Lars Clement

Der sættes " Lars. " foran
Clement@c.dk

Der sættes " Lars. " foran