Hvor køber jeg billigst 350m2 grå betonfli~
Fra : Gaffa

Dato : 11-03-04 23:03

Jeg skal bruge ca 300-350m2 grå betonfliser 30x30 eller 40x40 helst i 6cm
tykkelse, ellers 5cm.

Hvor finder jeg den bedste pris leveret Nyborg ?

Hilsen
Gaffa

--
Ved svar via E-mail skal du fjerne 'x' foran min e-mail adresse.

Fra : TG4600

Dato : 12-03-04 14:00

"Gaffa" <xpl@privat.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Gaffa
>
> --
> Ved svar via E-mail skal du fjerne 'x' foran min e-mail adresse.

Hvad med www.netfliser.dk jeg kender dem ikke, men deres priser ser rimelige
ud..
Normalt skal du ikke betale for levering af belægningssten når du køber mere
end 30-40 m2, det må man kunne forhandle sig frem til.

/TG