Reklame med stunt-kvinde (hvilken musik?)
Fra : Morten

Dato : 11-03-04 04:10

Jeg ved ikke om reklamen stadig kører, men jeg mener den i hvert fald har
kørt for nogle måneder siden.

Så vidt jeg husker, ser man en kvindelig model falde ned ad nogle trapper,
en mandelig model ser ned på hende, og hun åbner øjnene, og så står der
noget med at hun er stunt-kvinde.
Jeg kan ikke huske hvad reklamen er for.

Der kører noget musik i baggrunden som lyder bekendt, som jeg godt kunne
tænke mig at få identificeret.
(mener det er en kvinde der synger).

På forhånd tak.

Morten

Fra : Lin

Dato : 11-03-04 19:01

Det er go'e, gamle Chaka Khan med "Ain't Nobody" tjek hele teksten på
http://www.lyricsxp.com/lyrics/a/ain_t_nobody_chaka_khan.html

Måske en oplagt lille karaoke-sang?

-Lin

Fra : Jacob E.

Dato : 11-03-04 19:01

Lin wrote:
> Det er go'e, gamle Chaka Khan med "Ain't Nobody" tjek hele teksten på
> http://www.lyricsxp.com/lyrics/a/ain_t_nobody_chaka_khan.html

Det er nu ikke den originale, men en alternativ udgave af "Ain't nobody",
ved ikke med hvem og ved ikke hvor du finder ud af det.

Mvh Jacob

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 11-03-04 19:43

In a news:4050a96c$0$10845$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Jacob E. <sp@mmerfuckoff.ok> typed:

> Det er nu ikke den originale, men en alternativ udgave af "Ain't
> nobody", ved ikke med hvem og ved ikke hvor du finder ud af det.

Hehe.. Han kunne jo prøve at skrive til kokakola maketing eller bare til
"dem."..

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Morten

Dato : 11-03-04 22:49

"Jacob E." <sp@mmerfuckoff.ok> wrote in message

> Det er nu ikke den originale, men en alternativ udgave af "Ain't nobody",
> ved ikke med hvem og ved ikke hvor du finder ud af det.

Flot at i vidste det, men ja det ville nu være dejligt hvis jeg kunne få den
der alternative udgave.
Hvis jeg slår nummeret op på Allmusic.com
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=UIDSUB020403111640111601&sql=H3
2267
finder den liiiiiiiige lovligt mange muligheder, så det bliver lidt af et
detektiv-arbejde, med mindre en RIGTIG musikkender melder sig på banen

Mvh

Morten

Fra : Lin

Dato : 12-03-04 12:57

> [...]
> finder den liiiiiiiige lovligt mange muligheder, så det bliver lidt af et
> detektiv-arbejde, med mindre en RIGTIG musikkender melder sig på banen

Du er sørme ikke ked af det! Gruppen hedder Liberty X vs. Richard og du kan
finde nummeret her
http://www.smashhits.net/nav?page=smashhits.popfun.ecard&fixture_gallery=320844

-Lin

Fra : Morten

Dato : 12-03-04 13:15

"Lin" <icq@93152131.com> wrote in message
> [...]

> Du er sørme ikke ked af det! Gruppen hedder Liberty X vs. Richard og du

Jeg er MEGET imponeret! (ingen ironi her).
Og så endda med musikvideo til :)
Men måske originalen alligeval var bedre, after all.
(de par sekunder de havde brugt i reklamen, var så absolut det bedste fra
den nye version imo).

Tak for opklaringen.

Mvh

Morten

Fra : SOL

Dato : 31-03-04 09:00

Som en lille ekstra information, kan jeg fortælle at Richard X (som er
bagmanden bag Liberty X) har udgivet et album hvor
nummeret findes på. "Being Nobody" er den korrekte titel, og det er et
gammelt Human League nummer (Being Boiled) der kører i baggrunden. Han udgav
endnu en single, som var Kelis der lagde stemme til endnu et Human League
nummer (Things That Dreams Are Made Of) - nummeret hed "Finest Dreams" og
har været spillet rigtig mange gange på P3.

http://www.richardx.net/
og hans pladeselskab
http://www.blackmelody.com/richardx2.html

Med venlig hilsen