Vedr Outlook 2002 mail springer over i ind~
Fra : Per

Dato : 10-03-04 21:33

Jeg modtager mine mail i min inbox under mailbox, men vupti så smutter den
ned i inbakke under outlook idag.
Kan nogle hjælpe mig, så den ike går dette, tidligere har den beholdt mail i
inbox hvor de modtages.

På forhånd tag

Per

Fra : Jørgen Linde Sørense~

Dato : 11-03-04 20:20

"Per" <per.boysen@pc.dk> skrev et indlæg
<404f7b6d$0$29384$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>:

> [...]
>ned i inbakke under outlook idag.
>Kan nogle hjælpe mig, så den ike går dette, tidligere har den beholdt mail i

Kan være du skal prøve i en ren windows-gruppe...

Jeg kan give dig et lille vink - det er over et halvt år siden jeg har
siddet ved en outlook og jeg kan ikke huske den præcise løsning. Men
du skal ind under noget med funktioner og tjenester. Det er der hvor
du tilslutter private mapper, adressekartotek osv. Der er vist et
faneblad der hedder noget med Avanceret og noget med at man kan
vælge om levering skal ske til private mapper. Det skal du fravælge da
du netop får leveret din nye mails til private mapper.

En rodet forklaring, men håber den kan lede dig på sporet.
Jørgen Linde Sørensen
(den anførte mail-adresse er gyldig - - -
- - - i hvert fald da dette indlæg blev postet