Eclipse: black sun javacc plugin
Fra : Martin Bratbo

Dato : 10-03-04 13:54

Jeg har downloaded og installeret et eclipse plugin fra black sun, der
skulle indeholde en javacc editor. Ved genstart af eclipse kom der
ganske rigtigt en meddelelse om at at der var nye objekter, og jeg
valgte at aktivere dem, men sidenhen har jeg ikke set noget til plug-in
et. der er ikke dukket nogen mulighed op for at vælge nogen nye views
eller perspectives. Er der nogen der har en ide om hvor i brugerfladen
de kan gemme sig ?

Martin Bratbo

Fra : Thomas Winterberg

Dato : 11-03-04 19:25

Hej Martin

Sidst jeg installerede et plugin til Eclipse (et J2ME plugin) importerede
jeg plugin'et.

Gå op i filer.
Vælg import
Vælg så External plug-ins and Fragments - klik på next
Vælg plugin location. Det afhænger hvor du har dit plugin liggende. Jeg
plejer at lægge mine plugins sammen med de andre af Eclips's plugins.
F.eks.: C:\programmer\eclipse\plugins
Klik next
Nu skulle du gerne se dit plugin opå listen. Afving det og klik finish.
Nu skulle der så være installeret iconer og menuer til dit nye plugin.

Men bemærk dog lige at nogle gange er det ikke altid ens plugin virker.
Nogle gange har udvikleren glem at tilrette en xml fil eller at det mangle
en class fil i en jar fil. Har selv prøvet det et par gange og har derfor
måtte finde et andet plugin med den samme funktionalitet.

MVH

Thomas Winterberg