Grumpy Old Men
Fra : Torben Abilgaard

Dato : 09-03-04 23:59

Jeg har en svaghed for mugne mænd med hang til fisk og andre ting, der
lugter på samme måde. Desværre er vhs-udgaven af de to film noget tyndslidt.
Har nogen set dvd-udgaven etellerandet sted på nettet eller i en akustisk
forretning?

--
vh ¸.·´¯)

Fra : Sulley

Dato : 10-03-04 00:59

"Torben Abilgaard" <toa@fjernezbt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
tyndslidt.
> Har nogen set dvd-udgaven etellerandet sted på nettet eller i en akustisk

Den fås som R1 på www.axelmusic.dk

Sulley

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 14-03-04 18:39

scripsit "Sulley"

> Den fås som R1 på www.axelmusic.dk

Børn . . . skal bruge R2, ellers tak.
--
vh ¸.·´¯)

Fra : @

Dato : 10-03-04 21:47

"Torben Abilgaard" <toa@fjernezbt.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en svaghed for mugne mænd med hang til fisk og andre ting, der
> lugter på samme måde.

Jeg kan ikke lide lugten af fisk. Derfor er jeg stadig jomfru!

Fra : Rune Jensen

Dato : 11-03-04 23:09

@ wrote:
> "Torben Abilgaard" <toa@fjernezbt.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke lide lugten af fisk. Derfor er jeg stadig jomfru!

Ja det må da helt sikkert være derfor...