Brugsanvisning søges
Fra : Morten Holst

Dato : 09-03-04 22:38

Hej NG.

Jeg søger en brugsanvisning til et Citizen Aqualand Classic.

Mvh.
Morten Holst

Fra : Jan Alfastsen

Dato : 09-03-04 23:14

Hej.

Der står et nummer bag på uret..
Det klamper du ind på Citizens hjemmeside og viola... Så får du
manualen.

Mvh. Jan

Fra : Morten Holst

Dato : 10-03-04 00:10

Det har jeg prøvet men det nummer mit ur har eksistere ikke på deres
hjemmeside.

Morten Holst

Fra : Jan Alfastsen

Dato : 10-03-04 07:21

Prøv at give mig numrene..

Fra : Morten Holst

Dato : 10-03-04 07:51

C022-088034.

På siden kan jeg kun finde C021 og C023.

Morten Holst

Fra : Jan Alfastsen

Dato : 10-03-04 18:20

Er det denne?

http://www.citizenwatch.com/uk/technical/settings/settings_pdf/C02x_condensed.pdf

Ellers kan du prøve at ringe til Citizen på 64 78 15 60
Eller skrive til dem på danmark@citizenwatch.de

På både US og UK siderne kan man få tilsendt en manual, men kun hvis
man bor i UK eller US

Så mon ikke de kan smide dig en PDF eller en trykt gratis..

Mvh. Jan

Fra : Morten Holst

Dato : 10-03-04 20:59

Hej jan.

Urene ligner ikke hinanden men det er åbenbart den samme elektronik indeni
for det hele passer.

Jeg siger 1000 tak for hjælpen