Backup (image)
Fra : Villy Skov

Dato : 09-03-04 22:25

Hvis jeg har to helt ens computere, eneste forskel er at HD er
forskellig fabrikat og størrelse.

Fra den store HD, kan jeg lave et image og lægge direkte over på en
mindre HD, og forvente det køre? Jeg har ikke nogen CD brænder eller
Tape, jeg har tænkt mig oprette et image på harddisken, og så brænde
det fra en anden maskine.

Kan det lade sig gøre at flytte image mellem to forskellige HD
størrelser?
Kan man oprette et image der fx. fylder 5 CD og brænde dem fra en
anden maskine?
Hvilket image program skal jeg mon bruge til det?

Mvh Villy

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 09-03-04 23:26

In article <6a0581f1.0403091324.15df4c70@posting.google.com>, Villy Skov wrote:
> Fra den store HD, kan jeg lave et image og lægge direkte over på en
> mindre HD, og forvente det køre? Jeg har ikke nogen CD brænder eller

Ja, harddisken vil køre fint.... :)

Hvilket operativ system skal kunne kører på harddisken?

--
Mvh.
Christian E. Lysel

Fra : Anders Hansen

Dato : 10-03-04 15:24

Norton Ghost

Mvh
Anders Hanse

Fra : Morten Christensen

Dato : 10-03-04 17:58

> Norton Ghost

Hvordan får man Norton Ghost til at dele Imagefilen op i portioner, der er
små nok til at kunne brændes på en CD?
Jeg har ver. 6.03 og win98SE
Mvh Morten

Fra : Gevaldi

Dato : 10-03-04 18:28

Morten Christensen skriblede:

> Hvordan får man Norton Ghost til at dele Imagefilen op i portioner,
> der er små nok til at kunne brændes på en CD?
> Jeg har ver. 6.03 og win98SE
> Mvh Morten

Options\Spanning

--
/Gevaldi

Fra : Morten Christensen

Dato : 10-03-04 20:45

> Morten Christensen skriblede:
> >
> Options\Spanning

Tak for hjælpen. Jeg ved ikke, hvordan jeg kune overse det, da jeg fumlede
med programmet for et par uger siden.
Mvh Morten