hz ?
Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-03-04 21:36

mit skrivebord (og alt andet der ikke har med spil at gøre) er i opløsningen
1280x1204 85hz
når jeg spiller er opløsningen 1024x768 og der kan min monitor klare 100hz -
da jeg havde nvidia var der en override mulighed der gjorde at maskinen
automatisk skiftede til 100hz når jeg spillede i 1024x768, men når jeg gik
ud af spillet var jeg tilbage i 1280x1024 85 hz automatisk - nu har jeg fået
et saphhire radeon 9600xt men jeg kan ikke hitte ud af at få den til at gøre
det nu med catalyst driveren. Jeg mener det er version 4.1 jeg har. I
egenskaber for skærm kan man altid vælge monitor fanebladet og derinde
vælge hz - men med catalyst kan man osse gøre det under Displays fanen, TV
osv. - der hvor man vælger monitor kan man så indstille opløsning og hz, men
hvordan gør jeg så den selv ændrer hz som det skal være i de forskellige
opløsninger?... håber i forstår hvad jeg mener
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Sune Storgaard

Dato : 09-03-04 23:13

sniper_Nolight mumbled his insignificant opinion in:
404e2abc$0$27383$edfadb0f@dread16.news.tele.dk

<klip>

> men hvordan gør jeg så den selv ændrer hz som det skal være i de
> forskellige opløsninger?... håber i forstår hvad jeg mener

Et must-have hvis man har et ATI kort:
http://www.rage3d.com/index.php?node=r3dtweak

Når det er installeret får du en fane der hedder custom displaymodes. Den
virker ligesom den gør med nvidia kort, så man kan fixe Hz til en bestemt
opløsning.

Kan iøvrigt en masse andre rare ting !

Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-03-04 17:14

> [...]
> virker ligesom den gør med nvidia kort, så man kan fixe Hz til en bestemt

det prog oc'er ikke mit kort uden at jeg beder det om det vel?

Fra : Brian Lund

Dato : 10-03-04 17:32

Den

> det prog oc'er ikke mit kort uden at jeg beder det om det vel?

Selvfølgelig gør det _ikke_ det :)

Brian - Som selv har det