Aktiekurser 19. maj 1993
Fra : ole holmvang

Dato : 09-03-04 21:30

Er der nogen steder man kan finde aktiekurserne
for ovenstående dat ?

ole

Fra : aroma

Dato : 09-03-04 22:08

går ind på Københavns fondsbørs

ved kurser og selskaksinfo tryk på aktier
så tryk på den ønske aktier
der efter på inferaktier graf
markere fuld historie

så kan du med mussen få dato og kurs

http://www.kandu.dk/

Fra : ole holmvang

Dato : 12-03-04 20:50

Jeg kan kun finde kursen indtil den 02.01.1995
Eller er der noget jeg ikke har forstået ?

ole

Fra : Poul Christensen

Dato : 12-03-04 21:35

"ole holmvang" <olho@post3.tele.dk> wrote in

> Er der nogen steder man kan finde aktiekurserne
> for ovenstående dat ?

Børskurser findes på:
http://www.erhverv.toldskat.dk/obj.asp?o_id=142880&ov_id=200426&i=730&top=1
04194&action

-
Med venlig hilsen
Poul C
poulchr03@ofir .dk

Fra : Brian Icedor Peterse~

Dato : 14-03-04 12:40

Pas på. Mange af kurserne på 19. maj 1993-listen er ikke opdateret mhp
splits o.lign.

hjemmesiden finance.yahoo.dk kan finde historiske data på næsten dem alle
sammen. kun dem som er blevet overtaget har den besvær med (fx BG Bank,
Unidanmark etc.). Find aktion og gå over i historiske kurser, indtast dato,
og så skulle den være hjemme.

mvh Brian

Fra : Poul Christensen

Dato : 14-03-04 18:54

"Brian Icedor Petersen" <icedor(NOSPAM)@mail.tele.dk> wrote in

> [...]
> Bank, Unidanmark etc.). Find aktion og gå over i historiske kurser,
> indtast dato, og så skulle den være hjemme.

Tak for info

Poul C
poulchr03@ofir .dk