trykprøvning i Silkeborg
Fra : NI

Dato : 09-03-04 20:27

Har hørt at man kan få trykprøvet i Silkeborg til få penge, men kan ikke
lige finde de relevante informationer. Nogen herinde som kan være
behjælpelige?

Mvh Niels

Fra : Per Boye

Dato : 10-03-04 08:19

NI wrote:
> Har hørt at man kan få trykprøvet i Silkeborg til få penge, men kan
> ikke lige finde de relevante informationer. Nogen herinde som kan være
> behjælpelige?
>
> Mvh Niels

Lotek A/S
Rønsdam 10
6400 Sønderborg
70135200

Flasker kan afleveres på Bohrsvej 7
8600 Silkeborg
195,- + moms

Der er en annonce i Sportsdykkeren nr.1, 2003

http://makeashorterlink.com/?U5B724BA7

Men du kan også prøve

Beredskabsstyrelsen Nordjylland
Simons Bakke 25
Postboks 80
7700 Thisted
9617 7200
www.brs.dk/brsnj

http://www.brs.dk/brsnj/beredskabs_centret/prislist.htm

Der fik jeg trykprøvet sidste år til 130,- + moms
Jeg afleverede og hentede selv flaskerne om aftenen
i vagten.

Hilsen Per

Fra : NI

Dato : 10-03-04 10:00