Overvejer CLUB 3D FX5900XT
Fra : Larry

Dato : 09-03-04 19:38

Jeg kan se at der er en del der spørger om ovenstående kort.

Jeg har to spørgsmål, hvilket ikke er god skik, MEN. Jeg har ledt lidt på
nettet for at finde lidt om lydniveau (Nic stiller blandt andet også
spørgsmål om netop dette punkt), men jeg har ikke kunne finde nogen data.

Jeg har forsøgt på tomshardware.com, men er der andre sider hvor man også
kan finde test på videokort?

Spørgsmål nr 2: På fabrikanternes hjemmesider er der angivet medhørende
spil. Kan man regne med at denne konfiguration er den samme hvis kortet
købes gennem en forhandler i Danmark?

Nissen

Fra : phg1

Dato : 10-03-04 00:18

"Larry" skrev d. 09-03-04 19:38 dette indlæg :
> [...]

> købes gennem en forhandler i Danmark?
>
> Nissen
>
> jeg har sådan et kort og skal forsøge at svare
spørgsmål 1 jeg har heller ikke kunnet finde noget om hvor mange db det
er på så det bliver et gæt men omkring 25-30db
spørgsmål 2 jeg fik ikke andet med end driveren og powerdvd du skal
endda selv huske at købe en y deler hvis du ikke har strømstik ledige i
kabinettet da det skal have strøm særskilt fra strømforsyningen husk
også at tjekke om din psu er stor nok fabrikken anbefaler min 350w men
ellers er jeg godt tilfreds kan køre alle mine spil på max grafik

http://www.kandu.dk/