Andet multimedie
bentjuul 3670
Printerindstillinger HP720C i XP
Fra : Annelise

Dato : 09-03-04 11:48

Min gode gamle HP720C kan i XP kun stilles til at udprinte i 600 dpi. Jeg
har været inde i Egenskaber og stillet den om til 300 dpi, men ved
udprintning står den igen på 600 dpi.
Jeg printer mange s/h gamle billeder, og de bliver flotte, men synes jo
ikke, at det er nødvendigt at printe tekst i så høj opløsning.
Er der andre her, der bruger HP720C, som måske har en fidus?

Mvh.
Annelise Brahtz

Fra : Zafar Iqbal

Dato : 09-03-04 12:23

"Annelise" <lise.b@ishotel.invalid> wrote in message
> Min gode gamle HP720C kan i XP kun stilles til at udprinte i 600 dpi. Jeg
> har været inde i Egenskaber og stillet den om til 300 dpi, men ved
> udprintning står den igen på 600 dpi.

Hejsa,

Hvis printeren har noget styresoftware, så skal det
indstilles derinde.

--

- Zafar Iqbal
---------------------------------------

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 09-03-04 20:10

Annelise skrev:

> [...]
> ikke, at det er nødvendigt at printe tekst i så høj opløsning.
> Er der andre her, der bruger HP720C, som måske har en fidus?

Jeg har selv en "gammel" HP 720C, som jeg synes, der printer
udemærket. HP har ikke skrevet en ny driver til XP, så du må
nøjes med de indstillingsmuligheder, som findes i Win XP.

Med hensyn til at spare på blækket, ved udprint af tekstsider,
gør jeg flg.: Udskriv -> Egenskaber -> Fanebladet Papir/kvalitet
-> Sæt prik i Sort-hvid og Klade.

Var det ikke sådan en fidus, som ovennævnte, du var ude efter

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Annelise

Dato : 12-03-04 23:28

"Svend Erik Bertelsen" <nospamtomeseb@private.dk> skrev i en meddelelse

Hej.

Tak for dit svar.
Det er nu gået op for mig, at det er når jeg bruger Foto-papir
indstillingen, at den konstant står på 600 dpi. Stiller jeg om til alm.
papir går indstillingen ned på 300 dpi.
Dit forslag om at indstille til kladdeudskrifter til almindelige udskrifter
som ikke skal arkiveres er fint , tak.

Hilsen
Annelise