Atkins - Hvor mange kulhydrater?
Fra : Champion

Dato : 09-03-04 11:01

Jeg er på Atkins på 5. uge og er nu oppe
på 30g kulhydrater pr. dag.
(Var på Induktion i 3 uger).

Nu er jeg blevet nysgerrig efter at vide,
hvor mange gram kulhydrat pr dag
I andre på Atkins indtager pr dag?

Fra : Jan Nielsen

Dato : 11-03-04 12:49

Hej Champ!

Det er ikke et svar jeg kan give dig,
- men er nysgerrig på hvor meget du har tabt?

Med venlig hilsen

Jan

Fra : Champion

Dato : 11-03-04 14:08

Jan Nielsen wrote:
> Hej Champ!
>
> Det er ikke et svar jeg kan give dig,
> - men er nysgerrig på hvor meget du har tabt?

Jeg ved det ikke, da jeg ikke vejer mig
Men jeg kan tydeligt mærke og se på feks mine
bukser, at der er røget nogle kilo.
Det samme med min yndlingsfrakke, som jeg
dog ikke helt kan passe endnu.
Spejlet viser også forandringer.

Jeg ved ikke hvad jeg vejer, men jeg er tydeligt overvægtig
og skal tabe mange kilo.
Så det er bare at fortsætte til jeg synes, jeg er pæn igen.
(Og kan passe et par specielle bukser).

Jeg var på kur for mange år siden, hvor jeg vejede mig
regelmæssigt. Hvis vægten så ikke lige ville som jeg ville,
kunne jeg gå og mule over det hele dagen, med risiko
for at motivationen røg.
Så derfor gider jeg ikke veje mig.

Fra : Jan Nielsen

Dato : 12-03-04 00:33

> [...]
> regelmæssigt. Hvis vægten så ikke lige ville som jeg ville,
> kunne jeg gå og mule over det hele dagen, med risiko

OK, du vil ikke veje dig, fair nok

Men godt gået.
Hold ud.

Jeg tabte mig selv 16 kg over knap 6 mdr. og var ikke super standhaftig
I weekenderne tillod jeg mig lidt ekstra, og i lang tid skete der ikke noget
ved det, men
pludselig, nææsten ud af ingenting røg der 3 kilo på.
Ærgeligt! men jeg må påen igen

//Jan