Sick of it all /guns´n roses ?
Fra : Esben

Dato : 09-03-04 00:44

Var nogen til Sick of it all koncerten på Voxhall i søndags?

På et tidspunkt spillede de et nummer som jeg kunne have sværget var en
cover af guns´n roses nummeret Mr. Brownstone.
Men da jeg var rimeligt møgberuset er jeg nu i tvivl om det skulle være
rigtigt. Guitariffene og temaet lød til forveksling som dewt nænte nummer,
men så gik det over i mere "almindelig" hardcore og diverse vredesudbrud og
texten var meget svær at forstå?

Nogen her der var der og kan hjælpe mig ?

Vh
Esben

Fra : zcully

Dato : 09-03-04 19:49

"Esben" <jegharikkenogenkonto@spamsi.invalid> wrote in message
> [...]
og
> texten var meget svær at forstå?
>
> Nogen her der var der og kan hjælpe mig ?

Øv jeg faldte i søvn og kom så først sent afsted, så jeg lyttede lidt
udenfor Ikke så fedt.
Men lød som en fed koncert. Var det godt og spillede de meget fra Scratch
the surface??

Da jeg stod der (tror det var hen mod slutningen) kørte de lidt over i
riffet fra AC/DC's back in black. Ved ikke om det var det du mente?

/Zcully