Pan og KNode
Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 09-03-04 00:04

Jeg kan ikke helt bestemme mig for hvilken af ovenstående programmer jeg vil
bruge.

Generelt kan jeg godt lide KNode's udseende og muligheden for at give
'Nicknames' til de enkelte grupper, men der er dog et par ting der undrer
mig;

- Jeg kan simpelthent ikke få lov til manuelt at slette indlæg. 'Delete'
fungerer ikke og er grey'ed ud i menu'en.
- Hvorfor kan jeg ikke få KNode til bare at ignorere indlæg fra bestemte
personer, i stedet for at deres indlæg absolut skal blive stående bare med
en "høj" negativ score?
- Er det muligt at flytte rundt på rækkefølgen af gruppe-navnene?
Selvfølgelig kan det styres ved at bruge 'Nicknames', men det er bare ikke
altid ønskeligt.

Pan har et efter min mening lidt kedeligere udseende, men her kan jeg dog få
lov at slette indlæg, og indlæg fra af mig selv 'uønskede' personer kan jeg
ikke se - dejligt Men;

- Her mangler jeg muligheden for at give 'Nicknames' til grupperne
- Kan heller ikke her flytte rundt på rækkefølgen af gruppe-navnene
- Bliver indlæg aldrig nogensinde 'Purged' i Pan? Bliver den bare ved med at
opsamle indlæg, medmindre man manuelt selv sletter dem?

Ovenstående er jo ikke for at I skal fortælle mig hvilken jeg skal bruge
Mere for hvis nogle af jer skulle have viden om, hvordan jeg evt. kan ændre
det jeg finder som uhensigtsmæssig adfærd i begge programmer - Det ville
måske kunne hjælpe mig til en beslutning

Mvh. Jan

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 09-03-04 00:10

Ups, glemte lige en enkelt 'dårlig' ting ved begge programmer;

Kan man gøre noget så man kan gemme indlæg/tråde, således at de ikke bliver
slettet?
For mig sådan lige at se, er det jo kun et problem i KNode, men
alligevel

Mvh. Jan

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-03-04 18:56

On Tue, 09 Mar 2004 00:04:00 +0100, Jan Allan Andersen wrote:

> Jeg kan ikke helt bestemme mig for hvilken af ovenstående programmer jeg vil
> bruge.

Det ku' jeg heller ikke...

> Generelt kan jeg godt lide KNode's udseende og muligheden for at give

Enig.

> - Hvorfor kan jeg ikke få KNode til bare at ignorere indlæg fra bestemte
> personer, i stedet for at deres indlæg absolut skal blive stående bare med
> en "høj" negativ score?

Præcis det fik mig til, at droppe KNode

> [...]
> det jeg finder som uhensigtsmæssig adfærd i begge programmer - Det ville
> måske kunne hjælpe mig til en beslutning

Altså Jeg bruger udelukkende Pan og jeg bliver _ved_ med, at vende
tilbage til den.

Den er nummer 1 for mig, pga. dens hurtighed, binære muligheder samt "f"
og "p" (followup samt post).

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 09-03-04 22:58

Den Tuesday 09 March 2004 18:55 skrev Martin Johansen [6000] i
<pan.2004.03.09.17.55.44.253771@website.invalid> bl.a.:

> Altså Jeg bruger udelukkende Pan og jeg bliver _ved_ med, at vende
> tilbage til den.
> Den er nummer 1 for mig, pga. dens hurtighed, binære muligheder samt "f"
> og "p" (followup samt post).

Er det rigtigt forstået, at du også mener der er de, i mine øjne, problemer
med hhv. Pan og KNode?
Og at det ikke er noget man kan gøre noget ved, i form af ændringer i
opsætning eller lignende, men at man bare må lære at leve med det?

Mvh. Jan

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-03-04 22:08

On Tue, 09 Mar 2004 22:57:57 +0100, Jan Allan Andersen wrote:

> [...]
> Og at det ikke er noget man kan gøre noget ved, i form af ændringer i
> opsætning eller lignende, men at man bare må lære at leve med det?

Jeg ved det faktisk ikke, da de andre ting du nævnede ikke er noget jeg
bruger/lækker/har lagt mærke til.

En helt andet ting er, at jeg er ved, at finde andre alternativer til al
KDE-programmel. Det er også med til, at holde mig fra KNode.