Skal bruge lyden af et hjerte !!
Fra : Simon

Dato : 25-04-01 16:51

Hejsa - er der nogen der kan skaffe subj. ? det er til et eksamens
film-projekt....

mange tak !

mvh.Simon

Fra : Ole Alm

Dato : 25-04-01 16:54

"Simon" <simons@pc.dk> wrote in message news:9c6rh3$qhb$1@tnews.inet.tele.dk...
> Hejsa - er der nogen der kan skaffe subj. ? det er til et eksamens
> film-projekt....

Er dit eget gået i stå?! Ellers kunne du vel lave en optagelse af det?! Ellers lav en søgning på
heart sound wav på google - ok nu gjorde jeg det for dig, så her et meget godt bud (ud af 27.000 der
kom frem):
http://www.bioscience.org/atlases/heart/sound/sound.htm

Fra : nikolaj borg

Dato : 25-04-01 17:00

"Ole Alm" <oma@et.dtu.dk> wrote in message
> her et meget godt bud (ud af 27.000 der
> kom frem):
> http://www.bioscience.org/atlases/heart/sound/sound.htm

Den her er den fedeste: http://www.bioscience.org/sound/msmr1.wav
Det er lyden af Mitral regurgiation og Mitral stenosis.

Ak ja, nettet er noget fantastisk noget

/Nikolaj

Fra : Simon

Dato : 25-04-01 18:37

mange tak !
mvh.simon

Fra : Laa

Dato : 25-04-01 18:41

Simon <simons@pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9c6rh3$qhb$1@tnews.inet.tele.dk...
> Hejsa - er der nogen der kan skaffe subj. ? det er til et eksamens
> film-projekt....
>
> mange tak !
>
> mvh.Simon

På bibliotekerne findes et væld af lydeffekter på cd-rom. Lidt mindre
besværligt måske?

Fra : Poul E Møller

Dato : 25-04-01 21:33

først undskyld at bemærkningen havnede i din postkasse laa.
Men jeg tror ikke der er noget nemmere en at side i sin gode stol og surfe
på nettet

Med venlig hilsen
Poul Møller
Telefon 74 49 05 17
mobil 29 91 11 17
email til 24.04.01 pollefyr@mail.dk

Fra : Laa

Dato : 25-04-01 21:52

Poul E Møller <pollefyr@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9c7c65$6uq$1@news.inet.tele.dk...
> først undskyld at bemærkningen havnede i din postkasse laa.
> Men jeg tror ikke der er noget nemmere en at side i sin gode stol og surfe
> på nettet

klipklip

Det er i orden, Poul E.
Min pointe var blot, at hvis Simon skal bruge lyden til f.eks. en film, så
er det da ret let at smide cd-rommen i diskdrevet, i stedet for alt det
andet download-brænd-ned-på-cd-halløj. Taler bare ud fra min egen sparsomme
erfaring.

Hilsen Lise

Fra : Poul E Møller

Dato : 26-04-01 17:22

Ok jeg glædede mig også blot over at have fået adsl, så jeg kunne side her
lige så længe jeg har lyst, uden det koster ekstra