sportextreme
Fra : uw

Dato : 08-03-04 15:56

Hej NG.
Jeg overvejer at handle lidt hos sportextreme.com. Jeg kan se at prisen på
computeren jeg vil købe (en Vyper) ændrer sig radikalt, hvis jeg vælger at
betale i Dollars fremfor i kr.
MEN så står der:
Delivery EU / European Community All prices are including custom and VAT.
The local VAT will be added to the price you see by selecting your place of
delivery.

Vil det sige at jeg bliver "bonget" for en gang dansk "told" eller lign. ?
Fordi så bliver prisen 3600 kr. i stedet for 2100 kr... Og så findes den
væsentligt billigere end der.
mvh
UW

Fra : Peter Kjær

Dato : 08-03-04 16:28

> Vil det sige at jeg bliver "bonget" for en gang dansk "told" eller lign. ?
> Fordi så bliver prisen 3600 kr. i stedet for 2100 kr... Og så findes den
> væsentligt billigere end der.

Hejsa,

Ja handler du uden for EU kommer der afgifter og moms oveni :(

--
Ses,
Peter

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 08-03-04 19:49

Peter Kjær wrote:

> Hejsa,
>
> Ja handler du uden for EU kommer der afgifter og moms oveni :(

Det er en dansk butik..

Fra : Søren

Dato : 08-03-04 21:49

Hvorfor ringer og spørger du ikke forretningen ?

M.v.h. Søren

Fra : max

Dato : 09-03-04 02:46

"uw"
> [...]
> Fordi så bliver prisen 3600 kr. i stedet for 2100 kr... Og så findes den

Hehe - det er længe siden jeg har kigge forbi sportextreme,
bla. af den grund du nævner.. Der er dansk moms på de
varer der sælges til dk. Før i tiden blev momsen lagt på når
du tjekkede ud, damn irreterende.;))
Prøv og kig på diveinn.com, goe priser i dkr. og extrem
hurtig levering..-max-