Johnny Cash - At San Quentin
Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 08-03-04 15:28

Hej
Er det muligt at opdrive Johnny Cash - At San Quentin på enten vhs eller dvd
nogen steder?

Venlig hilsen
Troels

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-03-04 14:59

"Troels Lund Laursen" <lundlaursen@[spamstopper]stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:404c82d7$0$18660$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> Hej
> Er det muligt at opdrive Johnny Cash - At San Quentin på enten vhs eller
> [...]
Hej Troels

Tror jeg så den på CDON for ikke så længe siden, så snup lige en checker.

M.V.H.....Benny..

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 13-03-04 13:49

> Tror jeg så den på CDON for ikke så længe siden, så snup lige en checker.

Hmm.. Jeg kan ikke helt finde den der. Så skulle den i hvert fald være
udgivet på et af de to medier under et andet navn. Er den det?

/Troels

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-03-04 15:44

"Troels Lund Laursen" <lundlaursen@[spamstopper]stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:40530331$0$5944$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> Hmm.. Jeg kan ikke helt finde den der. Så skulle den i hvert fald være
> udgivet på et af de to medier under et andet navn. Er den det?
>
> /Troels

Hej igen Troels

Nej jeg var også selv lige inde og checke igen. Den er der ikke, der var en
anden, med optrædender fra to andre fængsler. Så der er ikke andet at gøre
end lede videre, eller håbe på de får den igen. For jeg er næsten helt
sikker på, at det var der jeg så den. Husker den, fordi den var der både på
cd & dvd.

M.V.H.....Benny..

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 14-03-04 13:19

> [...]
> end lede videre, eller håbe på de får den igen. For jeg er næsten helt
> sikker på, at det var der jeg så den. Husker den, fordi den var der både

Ok tak for hjælpen. Jeg vil holde øjnene åbne og prøve evt. prøve mig lidt i
det udenlandske.

/Troels

Fra : Skirk

Dato : 27-08-04 19:58