Kan man embedde simpel grafik i html...
Fra : Kim Bjoern Nielsen

Dato : 25-04-01 16:49

....hvis man ikke ønsker at linke til selvstændigt image?

Jeg syntes, at jeg har set noget engang, med et array af RGB værdier - der
så blev rendered af browseren (eller var det i VRML?).

Haj - Kim

Fra : Kai Birger Nielsen

Dato : 26-04-01 09:19

In <9c6rmk$774$1@news.inet.tele.dk> "Kim Bjoern Nielsen" <kim.bjoern@SPAMmail.dk> writes:

> [...]

>Jeg syntes, at jeg har set noget engang, med et array af RGB værdier - der
>så blev rendered af browseren (eller var det i VRML?).

Man kan lave noget vha javascript
http://hjem.get2net.dk/bnielsen/jsimage.html
eller man kan lave en tabel af pixels og sætte baggrundsfarven, men
det kræver formentlig at de enkelte tabelindgange består af et
1x1 gennemsigtig gif-billede og så er man jo lige vidt (eller værre
for hvis billedet ikke lige findes, tager det en frygtelig tid
for nogle browsere fordi de ikke cacher at billedet ikke findes).

Det mest korrekte svar er "nej".

mvh Birger Nielsen (bnielsen@daimi.au.dk)